måndag 10 januari 2011

Joel 5 veckor och Bvc

Slog ihop Bvc med en morgonpromenad, jätte härligt. Blir nog en promenad igen i eftermiddag när lilleman ska sova.

Idag är våran älskling 5 veckor, det är helt sjukt vad tiden går fort! Han bara växer och växer. Vi lär känna honom mer och mer för varje dag, man lär sig vad han menar och vill. Jag älskar att vara mamma!

Under promenaden så kände jag hur lyckan bara spred sig i mig, jag är verkligen lycklig. Jag har allting jag någonsin velat ha!! Underbar känsla.

På bvc gjordes det vanliga, vägde och mätte. Joel är nu 57m lång och väger 4730gram. Stora killen! Vi får hela tiden beröm för hur fin han är, att allting går så "fint ihop" på honom, det stämmer verkligen. Han är perfekt! Och han har vi skapat, jag och min älskling, otroligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar