onsdag 26 januari 2011

En bra dag

Ny energi, det fick jag idag, tack vare lite sällskap! Det var verkligen jätte skönt att prata, skratta och umgås. Det ska vi göra imorgon igen. Man mister gamla vänner och skapar sig nya, antar att det blir så när man blir mamma (jävligt trist att det ska behöva bli så). Imorse vaknade jag innan Joel, skyndade mig upp och gjorde mig iordning, precis när jag skulle stoppa skeden med fil i munnen så vaknade Joel, det var den filen :) En trött kille var det som låg i mammas säng, somnar man kl 01 på natten så blir det så..

Ikväll är det badtime för lilleman, och så ska jag ta en rejäl promenad med Haley, bara jag och hon! Imorgon är det dags för BVC igen :) Våran bvc sköterska ringde hit innan och hörde hur det hade gått med lilleman, hon är verkligen toppen!!

Nu ska jag fortsätta mysa med min glada kille, han ler så jäkla mycket nu - underbara unge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar