torsdag 20 januari 2011

Allergi

Min prickekorv :(
I snart 2 veckor har Joel gnällt mer, i några dagar nu har han dessutom ätit mycket mindre än vanligt. Det har känts som han aldrig varit nöjd, bara tjurig och tjurig. Och hur kul känns allting då? Igår skrek han så mycket så jag var nära på att ringa efter ambulans, något kändes bara fel. Han har dessutom haft väldigt mycket utslag och varit jätte torr. Idag panik skrek han också och jag kände bara neeeej, så jag åkte till min bvc sköterska som kollade på honom. Hon sa nästan direkt att hon tror han är allergisk emot komjölk. Han har alla symptomer för det. Så det var bara att åka till apoteket och köpa special ersättning. Nu "hoppas" jag det är det här så det finns en anledning till att han mår som han mår. Jag vill att han ska vara glad och nöjd!! Min lilla pojk!!

1 kommentar:

  1. Åh men lilla plutten! :-( Uffa, hoppas han snabbt blir bra med mjölkfri ersättning och att det är därför han är så gnällig.

    Här hittar jag ingen orsak till allt gnäll, man blir tokig på det för det tar liksom aldrig slut på knöl, skrik o gnäll. Vill knappt sova heller så man får ingen lugn stund och ladda tålamodet återigen, och som du säger - pappa duger knappt.

    Stor kram till dig!!

    SvaraRadera