söndag 2 januari 2011

2 Januari

Underbara barn.

Förkyld, åååh jag trodde jag skulle klara mig! Martin börjar jobba på Onsdag igen, jag hoppas jag är frisk tills dess. Inte roligt att börja sina första dagar själv hemma med bebis och hund när man är sjuk!

Igår var Joel jätte ledsen, i 1.5 timme var han otröstlig. Tillslut deckade han och sen har han sovt jätte bra tills kvart i tio imorse. Nu ligger han under sitt babygym och kikar och sprattlar med ben och armar :) Han älskar det!!

Idag ska vi åka hem till Martins föräldrar och äta lunch, sen får vi se om jag mäktar med en lång promenad med Haley, annars får hon klara sig. En tråkig helg för henne, men så är det ibland. Jag brukar vara väldigt noga med att gå långpromenader, men just nu vill jag verkligen bli frisk och inte ta ut mig för mkt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar