tisdag 4 januari 2011

2 härliga leenden

Då var julen förbi och allting är bortstädat, skönt! Mysigt att pynta men det är också skönt när man får städa bort det. Tog också tag i Joels kläder och plockade bort allting i storlek 50, det kändes lite i mitt mamma hjärta, har han blivit så stor. Redan?

Igår tror jag Joel log emot mig på riktigt. Jag pratade med honom och han gav mig 2 stora leenden. Han är en väldigt pigg kille som är vaken ganska mkt. Oftast på förmiddagen och kvällen. Han tittar mkt med sina vackra ögon, tv är väldigt intressant och djuren på babysittern, men mest om dom rör sig. Skötbordet är inte roligt alls att ligga på, ska köpa något att hänga upp som han kan titta på. Kanske blir det lite roligare då. Att bada funkar bättre och bättre, tror han börjar vänja sig. Han kissar på mig varje gång innan vi ska sätta ner honom i badbaljan :)

Imorgon börjar Martin jobba igen. Tror det kommer gå jätte bra för mig och lilleman hemma. Det blir en mjukstart, på torsdag är han ledig igen. Imorgon ska vi åka till min mamma och pappa och äta lunch, sen blir det väl en långpromenad. Annars ska vi bara mysa, jag Joel och Haley :) Skönt att börja få lite rutiner också, nu när Martin också varit hemma så har dagarna blivit lite som dom blivit.

Nu ska jag passa på att skala potatis medans lillkorven sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar