onsdag 8 december 2010

Vi mår bra

Vi är kvar på BB, dom vill nog skicka hem oss idag. Men vi vill gärna stanna till imorgon, vilket vi förmodligen får. Dom är chockade över att jag är så pigg och förstår väl inte varför jag ska vara kvar. Jag hade kunnat åka hem igår egentligen hehe.

Snitt, ja visst gör det ont att resa sig och så men jag tycker inte det är alls farligt. Jag slutade ta något emot smärtan vid fem samma dag som snittet. Jag var uppe och gick snabbt därefter och jag känner mig som vanligt. Jag måste fösöka ta det lugnt bara. Jag vill gärna och gör mer än jag borde. Martin är en prins och hjälper till hela tiden och fixar. Joel är underbar och jag har aldrig förstått vad dom menat med att bebis luktat gott, men åååååh han luktar underbart och jag vill bara lukta och gosa hela tiden!! Det är UNDERBART att vara mamma!!!!!

Joel mår jätte bra, barnläkaren kollade på han igår. En mycket frisk gosse :) Bajsar svart klet flera ggr och har redan kissat rakt ut emot pappa en gång :) Ska skriva mer om hela snittet och den dagen en annan gång!

2 kommentarer: