onsdag 15 december 2010

Joels första utflykt!

Idag har Joel åkt bil för andra gången, vi hälsade på hans farmor och sedan var vi inne på babyproffsen och köpte lite nödvändigheter. På hemvägen var han vaken nästan hela vägen, han var så duktig. Satt bara och kikade. Han tittar ganska intensivt, ska sätta upp något i bilen som han kan kolla på. Sen ska vi låna en sängmobil av en kompis, den tror jag han kommer gilla. Allting går bara bättre och bättre, han är världens snällaste! Jag är rädd för att säga det, att han är världens snällaste alltså, jag bara väntar på att det ska vända och att han ska börja skrika flera timmar i sträck. Jag njuter just nu iallfall :)

Imorgon kommer Bvc hit, ska bli så skoj att se vad han väger nu och vad hon säger om våran underbara gosse :)

Annars idag har jag varit ute på långis med Haley och just nu tar jag det lugnt medans både Joel och Haley sover. Ikväll ska vi bada honom för första gången, är lkite nervös inför det. Jag tror han kommer skrika som en tok. Hoppas inte!!

Hoppas ni har det bra i kylan!

1 kommentar:

  1. Jag har inte haft internet på drygt 2 veckor, så jag är lite sen med mitt GRATTIS! Men fy fasiken vad roligt att allt gick bra och att det var en riktig mellanmjölksbebis som låg där inne och lurade! :) Tänk så fel vården kan ha med tillväxtkurvor och allt vad det är..
    Ett stort grattis till dig ännu en gång!
    KRAM

    SvaraRadera