tisdag 14 december 2010

BF

Idag är det den 14 december, idag skulle jag haft BF. Undra när pyret hade kommit om det inte blivit snitt, och tänk om jag gått över tiden - undra hur stor pyret varit då. Jag kallar Joel för pyret fortfarande som ni märker, och lilleman. Han har många namn. Det märks att vi lärt känna varandra. Han skriker nästan aldrig, bara på skötbordet. Han hatar att ligga där. Han blir lugn när vi har honom i famnen. Idag provade vi att lägga honom i vagnen när han var vaken, vi har alltid hållt honom tills han somnat och sedan lagt ner honom. Han var jätte duktig, låg och tittade en stund, sedan somnade han.

Martin är och tränar nu, jag ska lägga mig och vila en stund. Sedan ska jag ut och gå långis med Haley när han kommer hem. Ikväll ska vi bara mysa, lilla familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar