torsdag 18 november 2010

Jävla natt!

Känner mig mer död än levande just nu. Somnade runt sex och vid nio var det dags att gå upp.. Nu måste jag göra mig iordning, först är det Barnmorskan som gäller kl 11 och sen är det TUL kl 14. Verkar som pyret velat vända sig inatt, för h*n har verkligen inte varit snäll emot mig. Det här har varit den värsta natten under hela grav. Snälla låt det vara en engångsföreteelse! Trillade dessutom under kvällspromenaden igår, som tur var hade jag snabba reflexer så jag tog emot med händerna och ett knä, så nu känns det såklart som jag har träningsvärk i hela jävla kroppen och knän ska vi inte ens prata om. Uuuuusch. Hoppas på bra besked idag för det behöver jag nu!

En positiv sak i det hela är ju att vi ska äta på resturang ikväll, muuums. Sen BADA. Fast för mig blir det plaska på det grunda för min kropp är inte gjord för att simma idag kan jag lova.

Ta hand om er idag!

2 kommentarer:

  1. Ja de låter som en kanon ide minsann :) Är inte så hemme i dom trakterna så vi får väl se så ja kommer rätt ..
    Lämnar mitt nummer här ifall de kommer nåt emellem

    0735146889

    Träffade på din Grabb igår, han skolkade tydligen från jobbet för att handla bebis kläder;)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att du hann ta emot med händer och knän! Fy alltså.

    Hoppas allt går bra idag och ett stort lycka till! :)

    SvaraRadera