torsdag 18 november 2010

Barnmorskan vecka 37

Oj så känslig man blir när man inte får sova och är gravid. Höll på att bryta ihop fullständigt hos barnmorskan. "Hur mår du?" Vilken jobbig fråga. JAG ÄR SKIT TRÖTT! BÖÖÖÖÖL. Nä men allvarligt, det gick bra. Jobbigt bara, vill inte veta hur jag kommer reagera nu på TUL då, när det var så jobbigt hos barnmorskan, som inte ens var jobbigt egentligen. Magen hade växt 2cm, så nu var SF måttet 32. Pyrets hjärltljud låg runt 145. Mitt blodvärde var sämre, hade sjunkit ifrån 125 till 115 så nu måste jag börja med något. Pyret ligger kvar med huvudet upp. Hon sa att vi tar allt prat om "förlossning" "ks" osv nästa gång, eftersom vi inte visste något just nu om vad som händer. Men det får vi strax reda på. Måste rusa nu, skriver efter TUL. Håll tummarna!!

1 kommentar:

  1. Jobbigt när man inte får sova ordentligt!

    Bra att magen växt, och nu håller jag tummarna för TUL:et ditt!!

    SvaraRadera