fredag 12 november 2010

Fredagsmys

Sitter vid köksbordet och väntar på att maten ska bli färdig, fläskfilen står i ugnen, bara potatisen som ska stekas. Blir nog färdigt lagom till idol börjar. Martin grejar i badrummet, jag tror det blir färdigt nu i helgen. Tagit alldeles för lång tid pga olika saker, men nu är det snart färdigt. Det ska bli skönt att slippa gå upp på övervåningen varje gång för att kissa (man kissar ju det endel när man är gravid). Lägger in en före och efter bild när badrummet är färdigt. Nu ska jag steka potatis, om jag inte lagt in receptet på denna underbara rätt innan och det är någon som vill ha det så får ni hojta så lägger jag in det.


Kan inte fatta att det är flera månader sedan jag gjorde testet, eller ska jag säga testerna? Tog ett antal för att vara på den säkra sidan hehe. Jag känner mig inte som samma person längre. Men jag antar att det inte är så konstigt, det är mycket som har förändrats sedan den dagen. Kanske förändras jag ännu mer när pyret kommer, eller det gör jag med all säkerhet.

Potatisen var det..
KRAM

1 kommentar:

  1. Jag tar gärna emot nya recept ;-)

    Det är verkligen nostalgiskt att titta på testerna, att det var så längesedan man gjorde dem och stirrade fånigt på dem? :-)


    Ja det är konstigt hur folk kan bete sig - de verkar tappa allt förstånd när de möter en gravid. Nåväl, tur detta inte varar för evigt. Får bita ihop o slå av öronen så gott det går.

    Varför vi får TUL är för bakomliggande kronisk sjukdom på mig, sedan har jag haft högt blodtryck i början av graviditeten plus att jag är en riktig smalis och de vill veta ungefär hur stor bebisen blir för fastställande hur bebisen nu ska komma ut till världen på för vis.

    Ha en mysig Lördag!!

    SvaraRadera