fredag 22 oktober 2010

:(

Visste att det skulle vara något idag och jag hade rätt. Tog först prover och blodvärdet var super, till och med bättre än i början på grav, så det blev jag väldigt glad över. Slipper ta några äckliga tabletter. Sen pratade vi om magen och hon skulle känna hur pyret låg, hon tryckte och försökte verkligen men hon verkade inte få grepp om det. Hon sa att den får egentligen ligga hur den vill nu, men i vecka måste vi veta hur h*n ligger. Sen mätte hon magen och precis som jag trodde så låg jag allra längst ner på sista strecket och det var ju inte så bra. Så nu måste jag göra ett tillväxtultraljud för att se hur stor pyret egentligen är. Hon försökte få tag på deras läkare där men hon var så upptagen precis då. Och där stod jag och bara kände hur tårarna brände. Nu tänker jag tusen tankar och hoppas att pyret mår som det ska. Vet inte när det blir, men så snart som det gick.

Så alla hade rätt om magen, feels good right.

3 kommentarer:

  1. Det är säkert ingen fara ska du se!

    När fick du tid för TUL?

    SvaraRadera
  2. *Krama om*

    Jag förstår din oro och rädsla men ja tror att ditt lilla pyre mår preciiis som de ska <3
    De är inte jätte ovanligt att man ligger långt ner på kurvan.

    SvaraRadera
  3. Du, jag tror inte du behöver vara orolig gumman! De är grymma i dagens läge på att fixa det mesta.

    Kramar om massor.

    SvaraRadera