onsdag 1 september 2010

Idag

Idag, idag idag, det är det enda jag tjatar om, vad jag har gjort idag :) Men vad ska jag annars skriva om? Så IDAG har jag jobbat, varit ute och gått med Paily i 2 timmar. Efter jobbet åkte jag och Martin in till stan för att kolla efter en tapet till barnrummet - herregud säger jag bara. OMÖJLIGT! Så vi bestämde oss för att avakta lite och istället hittade vi en tapet till vårat sovrum och en ny badrumsmatta (plastmatta). Han som jobbade där sa att vi kunde bestämma barntapet när vi vet vad det är för kön, alltså när barnet har kommit ut om sådär 8 månader och så kollade han på min mage :/ SÅ liten är jag ändå inte. Antingen är jag stor eller så är jag liten :) Jag tycker jag är lagom ;) haha.

Lite mellanmål nu innan jag ska åka till stan för att fika med en kompis, imorgon är jag ledig och det ska bli skööönt. Trots att jag har en hel del inbokat. Barnmorskan 08.30 är först på tur, jag längtar!!! Ne nu får jag rappa på, måste ut med den håriga också. Haley alltså :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar