tisdag 31 augusti 2010

Flitiga Jonna

Idag har jag jobbat, gått promme med Haley i 2 timmar, putsat fönstrena, tvättat, städat huset och gjort ugnspannkaka till kvällsmat.. När det är såhär underbart väder som vi har haft idag (sooool och frisk härlig luft) så får jag en massa energi!! Känner mig rätt trött nu efteråt om jag ska vara ärlig, så resten av kvällen får jag tillbringa i soffan. Imorses fick jag skrapa rutorna, och det gjorde mig ingenting! Älskar hösten! Har höstkläder på mig idag, tights, boots, skjorta och kofta :)
Imorses kändes det som om pyret hade tänkt komma ut, h*n låg så så så långt ner. H*n gör det ibland, känns lite obehagligt faktiskt. Det är bara som en stor stenhård fotboll under naveln som trycker. Min mage sitter långt ner hela tiden men ibland extra mycket. Igår stod vågen på 60.5kg, alltså 8.5 kg upp. Vägde mig iof på kvällen och då är det alltid lite extra. Jag hoppas inte jag går upp så mkt mer nu. Vecka 26 imorgon, kan inte fatta det. En månad kvar till vecka 30!!!? Vart tar veckorna vägen?

Vi längtar efter dig!!!

2 kommentarer:

  1. Borde du inte vara 25+0 idag? eller tänker jag fel? :) jag har bf 8 december, och är 25 fulla veckor imorgon, alltså 26+0, och jag har ju bf på en onsdag, och såg att 14e december är en tisdag :) sorry om jag är förvirrad ;) såg att du skrivit bf som 14 december, därför jag undrar :) eller har det ändrats?

    Kul att det är så nära mitt eget bf iaf, alltid kul att läsa andra gravidbloggar :)) speciellt när det är någon som är runt samma veckor som en själv! :)

    SvaraRadera
  2. Idag är jag 25+0, alltså går jag IN i vecka 26 idag. Så jag är I vecka 26, det är så jag menar :) Alltid lite rörigt det där för folk säger olika :) Åh vad kul med din blogglänk, den ska jag lusläsa! :)

    SvaraRadera