onsdag 1 september 2010

Godnatt

Jag älskar min mage, den är så fin och rund. Visst är det vackert att vara gravid? Innan fikan tog jag en runda på stan, åh vad stolt jag kände mig med min gravidmage. Sådär lagom stor :) Här är jag, här är jag och min mage, så kändes det. Det är häftigt när man tänker på det. En bebis som växer i min mage, i MIN. Sjukt häftigt! Klart man är stolt! Jag ska bli mamma!

På min lilla runda i stan gick jag in på hjärterum (en inredningsaffär här i Borås), åh vad mycket fint! Köpte en krans till dörren, och imorgon ska jag nog plantera några ljung och sätta utanför dörren. Höstigt!! :) Bild kommer när jag är färdig..
Nu ska jag och Martin gå en kvällsrunda med Haley, efter det ska jag krypa ner i sängen. Upp sju imorgon :( Natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar