torsdag 2 september 2010

140

Dagen började sådär bra, vaknade till och insåg att jag var ganska pigg, öh vad är klockan??(jag hade ställt klockan på sju). Kollade på telefonen, och vad stod klockan på? Jo, 07.58!! PANIK! 08.30 hade jag tid hos barnmorskan, inte nog med att det tar en 15 minuter in till Borås så skulle jag ju hitta parkering också. Flög upp ur sängen, slängde på mig kläder, tvättade av ansiktet och bortstade tänderna. Sen var det bara att springa ut med Haley, kissa henne, in i bilen och åka. Sprang till barnmorskan som var 5 minuter sen, så jag hann precis :) TEMPO!!!

Kom in lite halvt stressad sådär, Martin stod och väntade på mig, och hade med sig en banan till mig. Han är gullig han! Vi pratade lite med barnmorskan, lyssnade på hjärljuden som låg runt 140. Pyret sparkade och tryckte ut lite varstans när hon kände och lyssnade. Måste ju visa upp sig :) Mätte magen gjorde hon också, som låg precis under Normal sträcket men jag var inte för liten sa hon utan lagom ;) Sen togs det lite prover och allting såg bra ut, men eftersom det är bra att ta järntabletter så ska jag börja med det. Ska dit om ca en månad igen.

Hann med en skogrunda på en timma efter besöket hos barnmorskan också, underbart väder i Borås idag - sol och precis lagom temperatur! Dags att fixa iordning mig lite, ska tillbaka till stan igen och luncha med en kompis. Blir nog thai silk - SÅ GOTT!! Ska sedan hem igen och sen tillbaka till stan ytterligare en gång, svärmor ska köpa en skötväska till oss som vi ska väja ut :) Mycket flängande idag, men så är det ibland.

Ha en underbar dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar