tisdag 28 september 2010

Föräldrarkurs!

Kom nyss in ifrån en lång och härlig skogspromenad. Nu är vi lite trötta men det är snart dags att göra sig iordning. Föräldrarkurs idag igen! :) Idag handlar den om föräldrarskap och relationer, det ska bli väldigt intressant och nyttigt. Tänk vad viktigt det är att man hjälper och förstår varandra när man har barn, annars också såklart men ännu viktigare när det finns barn inblandat. Att man ställer upp och förstår när den andre är trött och behöver hjälp osv.

Ullared igår, mycket trevligt men jag hade nog behövt en,två timmar till där inne. Kände mig ganska stressad och fick inte riktigt köpt så mycket grejer som jag ville. Bebis fick en pyjamas till och 2 sockar, sen köpte min kompis en jätte söt filt till bebis. Jätte gulligt. Den kommer komma till stor användning, det vet jag. Sen blev det lite annat små krafs. Jag köpte en jätte fin skjorta till mig också, barnstorlek 170 :) Kommer nog inte kunna ha den JÄTTE länge till, men ett tag. Den kostade bara 90kr så. Får bli en tripp dit snart igen tror jag, och Ikea också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar