söndag 18 juli 2010

vecka 19 välkommen

Vaknade av en strålande smärta på sidan av magen inatt, kunde knappt röra mig. Det var bättre när jag vaknade men inte helt borta. Tog en promenad och i slutet hade jag lika ont som inatt. Undrar verkligen vad det är, ska fråga barnmorskan om det kan ha med graviditeten att göra. Vad skulle det annars vara? :/ Jag hoppas det går över för det är inte roligt alls.
Går in i vecka 19 idag, en vecka till halvtid. Sjukt vad tiden går fort! Börjar nästan känna mig stressad över saker jag vill hinna göra innan. Måste låna en bok om förlossningen också, vore ju bra att vara LITE förberedd när det väl är dags :) Är inte ett dugg nervös änsålänge, tycker det ska bli väldigt häftigt!

Så är det dags imorgon ja, kl 10.00 ska vi på ultraljudet. Allting kommer kännas mer verkligt efter imorgon tror jag. Och det ska bli SÅ roligt att få bebis på kort, så man kan kika på när man vill :) Den ska ramas in såklart, hamnar i barnrummet sen när det är färdigt! Konstigt nog är jag inte nervös, jag lär vara det imorgon men inte än.

Vi 4 - kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar