lördag 17 juli 2010

Lördag och regn, men det gör inget. Mysigt och härligt faktiskt. Idag ska vi på syskonträff, hoppas på en bra dag och kväll. Jag får dricka vodka lime, fast utan vodka ;) Men det är väldigt gott det också!!

Har börjat springa på toa flera ggr på nätterna, inte roligt alls. Råkar jag bara vakna till så måste jag upp och kissa. Som tur är så somnar jag om direkt efteråt. Men jag ska inte klaga, jag mår ju jätte bra. Förutom att magen inte syns till, det är stressande faktiskt. Folk undrar hur jag kan vara så liten när jag redan är i vecka 19 snart.. Ja, det undrar jag med?! Men på Måndag så får vi se om bebis är så stor som han/hon ska vara och om allt är som det ska. Jag hoppas verkligen det!

Nu är det dags att ta tillvara på dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar