lördag 3 juli 2010

Vecka 17

Nu var det länge sedan, har inte orkat engagera mig faktiskt. Har semester, helt underbart - vädret har vi verkligen haft tur med! Vi har gjort lite av varje hittils, i Fredags var vi i Hjo - käkade rökt makrill, åt glass och strosade runt. Verkligen en jätte mysig stad, Haley badade en massa ggr. De få gångerna vi stannade för att vila somnade hon nästan på plats :)

På lördagen var jag på hundutställing, OJ vilken värme och vad jag brände ryggen. Det var jätte kul att kolla på schäfrarna men jag tyckte synd om alla hundar. Alldeles för varmt. Sen på eftermiddagen kom brorsbarnen, spelade fotboll och hade lite vattenkrig. Jag var helt slut pga värmen och orkade inte så mkt. På kvällen myste vi i soffan med lite godis. Dom sov så gott hela natten. Sedan var det söndag och vi packade ihop alla barnens grejer och packade våra grejer. Efter vi lämnat barnen åkte vi till Varberg och där har har vi varit tills idag. Vädret var sådär, solade endast en timma men det räckte tydligen för jag brände mig rejält.

Nu är vi hemma, ganska skönt men jätte kul att komma iväg. Har varit mkt det senaste, vi är trötta - Haley är slutkörd. Imorgon ska jag måla lite, sen blir det resturangbesök med 2 kompisar..

Magen då? Jo vecka 17 nu. Känns som jag kommer förbli smal. Inte så mkt som händer, är ganska säker på att jag känt foster rörelser, ganska många ggr också. Mysigt! :)
Bara 1.5 vecka kvar till ultraljudet - så så spännande. Vad vi längtar efter att få se bebis, eller ska jag säga bebisarna? Man vet aldrig :) Längtar verkligen efter att få en riktig mage, den är där men känns som den aldrig blir större.. Hade faktiskt förväntat mig mer i vecka 17, jag som alltid varit så himla smal, trodde det skulle börja synas tidigare. Nu är det dags att sova..

Vecka 16 tror jag, kväll såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar