tisdag 13 juli 2010

Semestern är snart över!

Vilken värme vi har haft de senaste dagarna, hemskt. Haley bara flåsar och jag vet inte vad jag ska göra för henne, hon kan inte sova på nätterna och inte jag heller. Idag är det svalare med lite regn, skönt faktiskt. Ska passa på att gå en längre promenad idag när man orkar och Haley också orkar. Igår badade jag för första gången, det var helt okej. Badkruka som jag är ;)

Nu är min semester snart slut, på Måndag börjar jag jobba igen :( Men på Måndag ska vi också på ultraljud. Åh vad jag längtar! :) Kan inte fatta att jag snart är inne i vecka 19, snart halvägs. Tiden springer ju iväg!!! När jag ligger på magen så känner jag att det är någon därinne. Inte lika bekvämt att ligga så längre.
Nu tycker jag magen kan börja växa mer och brösten SLUTA växa. Dom är gigantiska och det är absolut inte roligt.

Jag funderar på det här med att ta reda på könet, vissa gör det och vissa inte. Jag kan tänka mig att ta reda på det, och förstår folk som gör det. Men vissa verkar tycka det är helt fel och att det förstör det "roliga". Man måste få göra som man själva vill utan att folk tycker att det är hemskt och utan reaktioner som VAAA varför vill ni veta det. Alla är olika!

Imorgon ska vi åka till skara sommarland, lite små utflykter kvar innan semester är slut. Liseberg blir det också, men det hinner vi nog inte innan Måndag. Vi har fortfarande en hel del kvar att fixa i huset också. Bah..

Förövrigt mår jag otroligt bra, mår precis som innan graviditeten. Har haft en kanon semester, min sambo är underbar, min hund är underbar. Livet är bra!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar