tisdag 1 juni 2010

Tisdag, vecka 12

Min fina Haley. Min bästa vän. Har haft en underbar dag, jag och Haley körde lite uppletande och sen fick hon simma. Efter det tog vi en lång promenad i skogen. Härligt väder har det varit också. Jag mår väödigt bra och känner inte av några grav tecken, illamåendet har gått över och jag är pigg. Jag längtar tills magen kommer på riktigt och jag kan känna att det finns något därinne. Igår kväll var magen väldigt stor, Martin blev till och med förvånad. Så vill jag att den ska vara hela tiden, men det kommer. Man får passa på att njuta av sin slanka kropp, tiden går fort och snart kommer jag känna mig som en valross! Var hos barnmorskan igår för andra gången, tog prover och allting såg jätte bra ut. Nästa gång är det ultraljud, 19 Juli. ÅH vad vi längtar, då ska vi få se bebis. Vårat kärleksbarn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar