fredag 4 juni 2010

Fredag

Vilken UNDERBAR dag!! Solen skiner, inte ett moln på himlen. Satt i bilen innan och kände hur jäkla bra jag mår, vi har precis köpt hus, vädret är kanon, vi har en fantastisk hund och i min mage växer en liten krabat. Kan man må bättre??? :)Ojojoj vad livet är härligt!! Ikväll ska vi grilla på våran underbara altan vid huset. Vi har kvällssol dessutom så jag tror det kommer bli en kanon kväll!!

På förmiddagen gick jag och haley nere på stan, njöt av solen och åt glass på torget. Hon är fantstisk min hund, så lugn och harmonisk. Trivs sjukt bra med henne. Dom som inte har hund har säkert svårt att förstå den känslan man känner när man är ETT med sin hund, precis som jag inte kan förstå den kärleken man kan känna för sitt barn. För jag tror det är en helt galen kärlek, men jag tror det är en kärlek man först kan förstå när man får upp sitt barn på bröstet. Iallfall så älskar jag min hund, och tycker hon är galet BRA! :)

Vecka 11+5 idag, snart vecka 13. Det är helt sjukt vad veckorna går fort. Man längtar alltid tills det ska bli söndag så man kan gå in i en ny vecka! Det är svårt att föreställa sig att jag ska bli mamma till jul. Vi har hela sommaren framför oss i vårat nya hus, massa nya saker att se fram emot. Ja jag har sagt det förut men ÅH vad lycklig jag är!!!!!!!!

En bild på lilla magen i början på vecka 11. En liten kula är det allt. Men min mage brukar vara platt, nästintill gå innåt så jag ser skillnad men dom som inte känner mig anar såklart ingenting ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar