onsdag 11 april 2012

Ärenden

Sitter just nu utanför knalleland i stan och väntar på att dom ska öppna. Har till och med hunnit med en sväng i Kinna. Lämnade tillbaka ett par gardiner som jag köpte igår. Nu ska vi lämna tillbaka en gardinstång. Joel gjorde mig förvånad genom att somna på väg till stan, han sover alltid efter lunch så hur den här dagen blir nu vette tusan. Men vad ska jag göra, hans ögonlock var så tunga och nu har han sovit i 30 minuter. Gissar att denn mamma och blivande 2barns mamma kommer ha en hel del förvärkar idag, det hade jag igår och denna dagen lär ju inte bli mindre intensiv nu när Joel sover såhär tidigt. Ingen vila för mig alltså.

Barnmorskan ringde aldrig igår, jag kände det på mig. Att hon inte Skulle ringa alltså. Idag har jag samma känsla men jag hoppas ju såklart. Jag vet att hon ringer så fort hon själv vet något så det är ingen ide jag ringer henne. Men nu vill jag gärna ha lite svar om hur framtiden kommer se ut.. Håll timmars att hon ringer idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar