torsdag 1 mars 2012

Sleten!

Här har ni den slitnaste morsan i historien, nej så illa är det faktiskt inte. Men jag känner mig nog som den fulaste och sliten är jag. Håret vill inte som jag vill, ansiktet håller på att bryta ihop och ögonen hänger - trött. Men tänk att ändå orkar man?! Det är galet vad kroppen orkar egentligen. Joel sover sämre och har gjort det sedan han blev runt året. Han sover inte galet dåligt men vaknar ett par ggr varje natt och äter fortfarande en gång. Vi vet inte vad vi ska göra åt det. Det stör mig inte egentligen, men tanken på att ett barn till snart kommer och den kommer också vakna ett par ggr. Det känns läskigt och tanken på det gör mig trött.

Kände mig ledsen när jag vaknade imorse och det har inte direkt släppt. Jag har inte lust med så mkt idag. Får dåligt samvete mot Joel. Han förtjänar mer än att sitta inne en hel dag. Vi kom iallafall iväg och handlade lite på morgonen, gick in i en djuraffär också, kikade på kaniner - mkt spännande tyckte djurälskaren Joel.

Om jag skulle ta och vila lite nu när Joel sover..

Så här ser jag inte ut längre ...

2 kommentarer:

  1. Då e vi två mammor som känner likadant..gäsp.. men ja får nog skylla mej lite själv då de e jag som inte går å lägger mej när jag borde hehe.

    Men trött som pigg, vacker e du iaf vännen :)

    SvaraRadera
  2. Astrid vaknar också några gånger per natt ibland, men nattmålet har vi "blivit av med" genom att ge henne en halv flaska då vi går och lägger oss. Skönt att bara behöva peta i nappen om man måste upp!

    SvaraRadera