fredag 2 mars 2012

Skriiiik

Vilken natt, Joel skrek mellan 23.30 till 02.30 ca. Efter mat såklart. Tillslut somnade han om till klockan 06 och då är det mer okej med lite tidig frukost, sen sov vi till halv nio. Känner mig lite sådär lagom trött, Martin har nog det värst då han var tvungen att gå upp klockan 06. Stackarn. Pratade med bvc innan om råd inför det här med nattätandet. Fick lite olika tips och en brochyr om hur man ska få sitt barn att somna om. Metoden som dom beskrev i den var precis så jag själv tänkt att vi ska göra. Nu ska vi bara få tummer ur att göra det också ;)

Den största anledningen till att jag verkligen vill få honom till att sluta äta är att vi ska ha ett barn till, annars hade jag faktiskt inte brytt mig. Men två nattätande barn funkar inte. Det är helt OK om han vill äta vid 6 tiden, absolut.. Vissa går ju upp då ;)

Nog om det...

Vi vaknade till strålande sol idag, helt underbart väder. Efter frukost gick vi ut och tillbringade hela förmiddagen i solen. Jag älskar våren!! Nu sover Joel och jag äter lite nudlar, fin lunch en fin fredag ;) I em ska vi till Martins föräldrar och äta kvällsmat. Ha en underbar fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar