tisdag 6 mars 2012

Nya kläder

Oj vad Joel har börjat äta, börjar nästan bli orolig att han har mask i magen! :) Han trycker i sig hemmalagat nu iaf, underbart. Innan har han ju ratat min mat och bara ätit burkmat, men nu så. Skönt att kunna laga mat som vi alla äter av. Igår tryckte han i sig ugnspannkaka, 5 ggr fick jag fylla på hans tallrik :)

I eftermiddags blev det en tur till kappahl för inhandling av kläder tills Joel ska börja förskolan. Regnställ, skaljacka, fleece tröja och en mössa. Skalbyxor har vi sedan innan, köpte när pop sålde ut sina. Jackan kommer han kunna ha länge, köpte str 92, lång i armarna men eftersom han har så lång överkropp så satt 92:an bäst. Riktigt nöjd med dom kläderna.

NU ska jag vila, det förtjänar jag!

3 kommentarer:

  1. När är det han börjar? :)

    Sv: Astrid fick en 86:a, den är lite lång i armarna men sitter annars fint :) Hon är ju liten som en myra vår tjej, hon har inte ens 86 i vanliga kläder, fortfarande 74/80 :D

    Prova och se, det kan ju vara värt ett försök :) Jag vill verkligen få goda sömnvanor innan nummer två kommer, annars kommer jag dö av sömnbrist är jag rädd :D

    SvaraRadera
  2. Sv: Ok, då är det ju snart dax, vad roligt :) Det ska bli så kul till hösten att se vad Astrid tycker om förskolan, tror att hon kommer trivas som fisken i vattnet :)

    SvaraRadera
  3. Men hej! Det va ju jag som köpte dina converse på BL :) hehe.
    Fin blogg :)

    SvaraRadera