tisdag 20 mars 2012

Inskolning dag 2

Idag kändes det bättre. Vi blev mötta i dörren, Joel hade fått en skylt där vi kunde hänga hans kläder osv. Ja vi fick ett bättre bemötande helt enkelt. Men jag glömmer inte gårdagen för det, jag är rätt långsiktig så resten av veckan MÅSTE kännas bra, varje dag! Joel åt bra men vägrade att sova när det var dags för det. Han var helt hysterisk och råkade slänga huvudet i väggen två ggr. Ja, han total vägrade. Så då packade vi ihop oss och åkte hem, behöver jag säga att han somnade direkt? Helt slut, han vaknade dessutom kl fem imorse så hans krafter var slut. Mina med. Jag slumrade en stund jag också. Imorgon kanske jag ska lämna honom en stund, vi får se. Min stora kille. Han kan väl stanna hemma med mamma för alltid? Eller?

Tröttis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar