söndag 18 mars 2012

Bra natt!

Duktiga Joel sov verkligen hela natten inatt. Somnade sju igår kväll och vaknade sju imorse. Det tar sig! :) Jag sov också bra men hade en väldigt intensiv dröm, med massa detaljer. Den var inte rolig alls. Kramade Martin extra hårt när jag vaknade.

Martin fixar det sista i sovrummet nu, jag vilar. Min rygg, rumpa och delar kring det privata tar död på mig. Fattar inte vad det är. Blev en promenad imorse, sen matlagning och det räcker för att jag ska behöva vila. Ikväll ska jag och Joels gudmor hälsa på våran vän som fick barn i veckan. En liten kille född i vecka 35 :) Tyvärr får vi inte se lillkillen, han ligger på Neo. Men ska bli kul att träffa henne och prata om allt.

Imorgon börjar Joel på förskolan, eller inskolning börjar. Martin är med imorgon, men resten av veckan sköter jag. Känns pirrigt, jobbigt och roligt! Ska nog gå bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar