torsdag 10 november 2011

En underbar dag

Joel min underbara lilla pojk! Nu går han nästan hela tiden. Man kan säga att han går, för det gör han mest. Häromdagen ställde han sig upp utan att hålla i någonting. Kan inte fatta vart tiden har tagit vägen. Det är så himla mysigt att vara hemma med honom. Han får mig att skratta så många ggr under dagen. Ju längre tiden går desto roligare blir det. Nu är han mer ett barn än en bebis.

Idag är det otroligt vackert väder ute, vi ska ta en promenad när Joel har vaknat. Imorse fick jag väcka honom klockan nio, han hade nog kunnat sova mkt längre då det var svårt att väcka honom. Därför blir det bara ett sovpass idag.

Kommer kanske inlägg lite då och då, när jag känner att jag har tid att skriva. Men om ett tag kommer jag blogga som vanligt. Just nu har jag som sagt mkt annat att tänka på.

Ta hand om er!

Joel provar bilen på ica maxi, en riktig höjdare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar