onsdag 5 oktober 2011

Nya skor

Trött mamma idag. Joel vaknade vi halv elva och var jätte ledsen, blev bara tyst om man höll honom i famnen. Vid halv tolv somnade han igen. Sen var det matdags vid halv sex, och halv åtta morgon. Jäsp. Vi åkte och handlade efter frukost. När jag kom till den mjölkfria avdelningen så ser jag att det står två olika mjölkprodukter där. Åh jag blir så arg, vad är det för pucko som placerar mjölk bland mjökfritt??! Tänk om någon stackare tar fel?

Resten av dagen blir det en mysdag inne, vi är både förkylda och trötta. Längtar tills pappa Martin kommer hem..

Jag har glömt att visa vilka fina skor jag köpte till lilleman i söndags. Super är dom, sitter jätte bra på foten och åker inte av. Jätte bra nu när han ställer sig emot allting och försöker ta sig framåt. 279kr på Visko i skene, ni som bor i Borås vet säkert vilken affär jag menar! :)


1 kommentar:

  1. Vilka tjusiga skor! Perfekt att få ordentligt grepp ju, olyckligt att vurpa för hala golv ;-)

    SvaraRadera