måndag 31 oktober 2011

Måndagsmys

Dålig bloggare! :)

Ingen lust, har faktiskt så sjukt mkt annat på gång nu. Roliga och tråkiga saker. Idag har jag jobbat, önskar jag kunde jobba mer faktiskt. Saknar min riktiga lön också, man blir då inte rik på att gå hemma. Sen går det absolut ingen nöd på oss, men ändå! Tur jag har en otroligt snäll mamma som skämmer bort mig med ett klädesplagg då och då ;) Jag är så sjukt dålig på att handla till mig själv. Det blir aldrig av. Skitungen får allting istället :)

Nu kommer min goa vän S hit, lite kvällsmys med cola och tv :) Blev ingen träning idag, ingen annan som skulle dit av mina vänner så då struntade jag också i det.. Fy dig Jonna!

1 kommentar:

  1. Så kan det vara emellanåt, jag hoppas du lyssnar lite på kroppen också och tar hand om dig själv mitt i allt!

    Stor kram!!

    SvaraRadera