fredag 14 oktober 2011

Jag också

Då var även jag sjuk. Kände igår att halsen gjorde ont och idag känns det som jag svalt 2 tennisbollar. Jag hatar mina halsmandlar, minsta förkylning så sätter dom igång. Joels näsa bara rinner och rinner, ingen feber idag som tur är!

Jag gick och la mig redan vid åtta igår, men somnade inte förens strax efter 24. Som tur var sov Joel till kl sex och då gav Martin honom ersättning, sen sov han till halv nio. Jätte skönt!!

Blir en lugn dag idag, var en sväng i skogen nyss och lät Haley springa. Men utöver det kommer det inte hända så mkt. Ska självklart hälsa på pappa men det gör jag när Martin kommit hem. Ikväll ska vi grilla och kika på idol.

Nu ska jag äta lite nogger glass som min älskling kom hem med nyss, gulliga han.

Ha en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar