torsdag 22 september 2011

Intensiv dag

Sitter i soffan och slappar efter en intensiv dag med promenader, bus och städning. Ingen vila inte. Så nu är jag trött och hoppas Joel sover en bra stund till, det borde han. Han var så trött när jag la honom, plutten. Det tar på krafterna att leka, jätte mysigt att ha Frida och Noel här :)

Ser fram emot imorgon, då ska ju jag och Martin till frissan och fixa håret. Jag kommer klippa mig också, det var inte tänkt så ifrån början men jag är trött på att ha allt i samma längd, så imorgon blir det uppklippt och ny färg. Spännande!!! :)
Får hoppas att lilleman klarar av att sitta hos sin pappa, han är ju så mammig!! Igår grät han när jag gav honom till M, slängde sig bakåt och ville bara komma till mig. Men vad ska jag göra? Låsa fast mig vid honom? Klart det känns i hjärtat men jag kan inte bära på honom hela tiden. Han måste kunna vara med M också :)

Godingarna! Ser ni förresten vad mkt hår Joel har fått? Den är jätte ljust, men massor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar