söndag 25 september 2011

Helgen!

Hej på er.. Äntligen :) Vilken helg, och den är inte över än. Imorgon är jag och Martin lediga tillsammans, underbart! Vi ska åka till Leos lekland med Joels kusiner. Det ska bli så mysigt!

Det känns som det har hänt massor denna helgen. Festen igår var så lyckad. Vi hade jätte kul allihopa. Lite senare på kvällen kom en killkompis till oss, han hade med sig sin tjej som kommer ifrån Colorado USA. Vilken trevlig tjej, jag älskar Amerikanare, dom är så mkt lättare och härligare än svenskar. Svenskar är oftast torra och "tråkiga" ;) Iallafall, vi partade på hela natten lång och hade verkligen en toppen kväll. Tack alla underbara!!

Joel hade skött sig jätte bra hos sin farmor och farfar. Sovit och ätit bra. När han kom hem visade han upp sig och ville prova på att gå, stod med armarna utåt och tog en fot fram, balanserade och sen satte han sig på rumpan. Så gjorde han några ggr :) Är det snart gå dags?? :)

Jag har ju berättat att Joel varit lite känslig det senaste, igår förstod vi varför. En tand i överkäken är på gång, jätte svullet och vitt är det. Ikväll hade han även feber. Tycker så synd om honom :( Hoppas den spricker igenom snart så han slipper det onda.

Nu är Martin och tränar, jag ska bara ta det lugnt i soffan. Blir nog sängen ganska så tidigt ikväll, jag hoppas jag kan sova inatt. Dom två senaste har bjudit på max 5 timmars sömn. Inte pga Joel, jag kan helt enkelt inte sova :(

Puss & Kram - ta hand om er!

lite bilder, tyvärr sjukt dålig kvalite :/

Håret innan jag färgade det, risbuske!! :)



Söndagsmys med min älskling

Jag gråter inte för att jag är ledsen, jag skrattar så jag gråter :)

Jag och mina underbara vänner!

2 kommentarer:

  1. Vi har också varit på Leos i helgen! Det finns några mil från oss :) Så fin du blev i håret, hoppas att du är nöjd! Det ser allt ut som att det blev en rolig helg, så skönt att ladda batterierna lite med skratt och goda vänner :)

    Sv: Åhå, kanske jag måste in på nån butik härikring och kolla..Hon har ju visserligen tillräckligt med jackor och overaller, men ändå ;)

    SvaraRadera
  2. Snyggt hår! Härligt att skratta så man gråter, jag gjorde också det när vi träffade vänner i helgen!

    SvaraRadera