tisdag 27 september 2011

Grinunge

Idag känner jag mig utvilad men trött på samma gång, 10 timmars sömn fick jag inatt. Det var länge sedan jag sov så bra och skönt. Underbart. När vi ätit frulle åkte vi och storhandlade, glada Joel var inte så glad utan gnällde mest hela tiden. Ibland får man allt beundra sig själv som gör det - storhandlar med en gnällig unge. Ibland fick han sitta i vagnen och ibland bar jag honom. Vagnen såg ut som ett katastrof område eftersom jag bara slängt i alla varor i vagnen :) Väl hemma tog det lång tid innan han somnade, skrek i säkert 30 minuter. Såå ledsen, stackars lilla älsklingen. Måste ha jätte ont i tanden :( Nu hoppas jag han sover minst en timma och är på gott humör när vi ska på babyrytmiken.

Jag ska passa på att äta lite lunch och ladda batterierna..

Läsa tidningen i sängen..

1 kommentar: