lördag 10 september 2011

Filmkväll

Regn regn regn. Jag är ganska trött på det nu. Usch. Sitter i soffan och funderar på om jag ska trotsa regnet och gå en långis i skogen. Det lutar åt det.

Ikväll ska Martin iväg, han ska spela på en fest. DJ Martin ;) Han är faktiskt de. Han och hans bror har ett eget bolag, dom spelar på bröllop, fester osv. Så om ni behöver duktiga DJ´s någon gång... ;)

Medans Martin är iväg så jag jag och mina vänner ha myskväll med film och godsaker. Ska bli härligt. Får hoppas Joel somnar snabbt och enkelt ikväll. Vi har slutat med vällingen på kvällen, han har börjat rata flaskan så det får bli gröt istället. Hur är det med de där, 3 grötmål om dagen är OK va? Han får ju det till frukost, mellanmål och nu kvällsmat. Det jag skulle komma till är att ibland får han en energikick av gröten och är plötsligt inte lika trött längre. Vi får hoppas att det inte händer ikväll :)

Om jag skulle gå den där promenaden då kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar