måndag 1 augusti 2011

Storhandling

Måndag och 1 Augusti! Sommaren har verkligen gått fort! Men det är väl så när man har barn, man hinner knappt blinka så har en hel månad gått. Tiden bara springer iväg. Fast samtidigt så känns det som en evighet sedan Joel var spädis. Eller jag minns inte riktigt den tiden som Härlig, mest jobbig och frustrerande. Joel skrek ju så mkt, och man var osäker på det mesta. Nu har Joel plötsligt blivit en stor bebis, jag vet hur han funkar och vad jag ska göra i de flesta situationer. Jag känner mig säker och stark. Jag och Martin känner Joel bäst. På Lördag blir han 8månader. Det är en bebis det! :)

Måndag var det ja, denna veckan har Joels gudmor semester. Så hon får allt ta och spendera tid med oss ;) Hon ska följa med oss och storhandla strax. Vi har börjat veckohandla varje Måndag. På söndagen skriver vi upp vad vi ska äta nästkommande vecka. Så slipper man massa onödiga inköp och sparar mer pengar :) Dessutom får jag och Joel något att göra på Måndagen, tänk att det kan vara så kul att åka till Ica ;) Man uppskattar verkligen saker när man fått barn.

Hoppas ni får en härlig Måndag, här strålar solen och jag tror det kommer bli en underbar dag! Joel sover så jag ska passa på att göra mig iordning inför Ica besöket ;)

Våran goding!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar