tisdag 2 augusti 2011

Natti!

Joel somnade för en bra stund sedan. Har hittat honom i både krypställning och i fotändan av hans säng nu den senaste timman. Det händer mkt i hans kropp nu.

Idag har han varit prickig på heeela kroppen, jag antar att det är värmeutslag. Det hoppas jag med, så han inte är allergisk emot något mer.

Imorgon ska vi åka till Hyssna kvarn och fika/äta lunch. Ska vara väldigt fint där. Jag älskar landet, stora ängar och forsar! Det är min grej, skog och natur. Väldigt olik Martin på den fronten. Han kunde inte bry sig mindre ;)

Nu ska jag faktiskt ta och lägga mig, antar att Joel kommer vakna vid fyra-fem inatt och äta. Lilleman då! Men så är det, vad ska jag göra liksom? Tänker ju inte låta honom gråta sig själv till sömn!

God natt på er!
Sötisen häromdagen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar