tisdag 16 augusti 2011

Lekdag

Idag har vi haft en lekdag jag och Joel. Redan klockan nio imorse stod svägerskan och Joels kusin utanför dörren. Joel var otrevlig och somnade direkt. Sen sov han i 1.5timme. Men sen var det fart på grabbarna. Efter lunch så kom Frida och hennes goding Noel hit. Då sov Joel lite till haha. Men sen, herregud vilken duracell kanin till son jag har. Förstår inte vart han får all energi ifrån. En riktigt mysig dag har det varit, jag har bara suttit på golvet och lekt och pratat hela dagen. Joel är nog glad att mamma har hållt honom sällskap på lekmattan.

Igår kväll fick Joel äta samma middag som mamma och pappa. Lax i dillsås med färskpotatis. han tyckte nog det var OK, men inte mer. En skeptisk liten kille har jag. Det blev en portion över så jag provar idag igen så får vi se om det går hem.

Förresten, inatt sov han hela natten igen. Vaknade första gången vid tjugo i sju. Kanske beror det på att han får mer mat nu? Igår fick han mat 2 ggr och gröt 2 ggr. Endast ersättning tidig morgon och innan läggdags. Och vi har lyckats hålla väldigt bra rutiner sedan vi började med gröt till frukost kl åtta. Det känns jätte skönt!

Det funkar inte att lägga in bilder nu, morr. Försöker senare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar