måndag 8 augusti 2011

Bebis nr 2

Hej på er!

Idag har jag och Joel varit i stan och haft möte med min chef. Jag ska nämligen börja jobba lite i September. 1-2 ggr i veckan. Martin ska vara hemma varje Måndag, tror det är nyttigt att han också får vara hemma själv med Joel och ta det ansvaret som jag har varje dag :) Sen blir det nog inte riktigt samma sak att bara ha honom en dag, men ja ni förstår säkert vad jag menar.

I April kommer jag att börja jobba som vanligt igen, och Joel kommer börja på dagis. Jag älskar att vara hemma med Joel, samtidigt tycker jag att det ska bli skönt att få komma tillbaka i "vardagen" lite. Vi får väl se hur länge jag kommer jobba innan det är dags för nr 2. Vet ju faktiskt inte om vi kan få mer barn eller hur lång tid det kommer ta när vi väl bestämmer oss för att skaffa en till. Vi får se.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar