onsdag 6 juli 2011

Varning för depp inlägg

Ny dag nya tag. Väntar på svar ifrån försäkringsbolaget om dom godkänner en magnet röntgen. Vad gör jag om dom inte godkänner det? Haley behöver det, och hon måste få hjälp snart, innan hon deppar ihop totalt här hemma. Stackarn.

Känns jätte jobbigt att inte kunna ta långpromenader med henne. Det är liksom min egentid. Inte mkt som känns roligt just nu, ensam som tusan känner jag mig. Varför tappar man typ alla vänner så fort man får barn? Barn är härliga och söta, man har inte drabbats av pesten. Jag kan fortfarande träffas, fika och umgås! Nu behöver jag mina vänner mer än någonsin. Men vart är dom?

H

1 kommentar:

  1. Hoppas ni får igenom den!!

    Jadu... man märker verkligen vilka som är ens vänner efter man fått barn. Trist är det! Synd att vi inte bor närmare. Du borde inte ha så svårt o finna vänner, du verkar vara en härlig prick! Kram!!

    SvaraRadera