torsdag 7 juli 2011

Glad paily

Idag har vi haft en riktigt mysig förmiddagen hela familjen. Det behövde vi. Startade dagen med frukost inne i stan på ett mysigt cafe. Sen strosade vi runt i parken. Tror ni Haley var glad? Det var länge sedan jag såg henne så lycklig. Hon behövde verkligen få komma in till stan och se lite annan miljö. Sen var det dags för fotografering av Joel och Haley. Vilka modeller dom var, såå duktiga. Gick snabbt vill jag lova, inte svårt att fota en unge som skrattar hela tiden ju :) Haley satt/låg fint jämte, sen fick hon ligga vid sidan och titta på när lillebror blev fotad på alla möjiga sätt! Snacka om att jag längtar tills vi ska hämta korten, åååh! Lovar att visa, kommer dessvärre ta kort på korten då vi inte tar dom på cd. Kostade alldeles för mkt.

Efter fotograferingen gick vi några varv på stan. Sen satte vi oss på torget och bara njöt av att vara tillsammans allihopa. Den här förmiddagen var viktig för mig, att Haley var med och att se henne glad.

Efter stan åkte vi och handlade, och tänk så bra det är med kundkorgar ;)


3 kommentarer:

  1. Nädu! Jag har massor att måla här hemma ändå ;-) Det tar liksom inte slut på målning, har knappt börjat känns det som.

    Haha, kul med kundkorgen! Praktiskt om man bara ska handla nå litet - ha ha ha ha!

    Spännande med korten, kommer nog bli bra det där.

    Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Astrid gillar också att åka kundkorg :D Väldigt praktiskt, de sitter ju där de sitter, svårt att titta liksom :D Låter som att ni hade en skön dag på stan, hoppas ni blir nöjda med korten :) Och grattis Haley i efterskott! :)

    SvaraRadera