tisdag 26 juli 2011

Förkyld

Joel fart och fläkt sover, jag bloggar och skriver matlista. Ska åka och storhandla när han vaknat är det tänkt. Han charmar alla i sin väg när man har med honom, dadadaDADADAD aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah sitter han och skriker i matvagnen. Folk skrattar och pekar. Igår satt han i korgen när vi handlade och jag vet inte hur många som tittade och pratade om honom. Han är verkligen hur go som helst min Joel. Oftast iaf ;) Just nu är han väldigt förkyld, nyser massor och snoret rinner. Han sov väldigt bra inatt ändå, ända till halv åtta. Hörde han vid fem tiden, men han snurrade väl runt i sängen som han har börjat med. När jag kom in till honom imorse så hade han möblerat om i hela sängen och låg tvärsöver sängen på mage och pratade. Skitunge :)

Maten går bra, vissa dagar äter han mindre och vissa mer. Igår åt han en hel burk och ingen ersättning efteråt. Vi har provat att ge mat ifrån 8månader, men det har väl gått sådär. Ingen höjdare med bitar i. Så vi fortsätter med maten som är ifrån 6månader.

Haley verkar bättre, men bara att jag vet att hon har en skada gör ont i hjärtat på mig. Ringde till blå stjärnan i Gbg igår och fick en tid den 17 aug (ortoped). Dessa väntetider!

Får väl passa på att plocka upp lite här hemma innan den lilla busen vaknar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar