onsdag 1 juni 2011

Sjukhus, frisör och ....

Åh vilken dag. Vet inte vart jag ska börja. Pappa är iallafall sjuk igen och ligger på sjukhuset. Han fick åka ambulans 2ggr. Nu hoppas jag dom letar ivrigt och hittar vad som är fel med honom. Jag och Joel spenderade många timmar hos mamma för att hålla henne sällskap. Var tvungen att åka hem tillslut, då kom Anna och tog över Joel så jag fick åka till min frisör och färga håret. Det tog ca 3 timmar, jag blev såååå nöjd!!! Lämnade av mat hos Mamma på hemvägen, nu är klockan snart halv tio och jag är äntligen hemma. Mätt och nöjd. Saknar min lille son nu som ligger och sover gott i sin säng...

Och förresten, inatt har han sovt sådär perfekt igen, han vaknade vid fem, då la jag honom på sidan, han somnade om direkt och sov till klockan åtta. Alltså INGET nattmål, och ändå sov han så länge!!! Jag tror faktiskt det skulle funkat innan också, men det har liksom blivit en vana att vi gett honom mat vid fem tiden. Duktiga Joel iallafall. Tänk, på Måndag blir han 6 månader! Galen underbar kärlek är vad det är!!

Anna, jag är så tacksam över att du passade Joel. Jag litar verkligen på dig, jag var inte orolig en enda gång eller tyckte det kändes jobbigt. Känns så skönt att vi har dig, att Joel har dig. En underbar gudmor är du. Tack för att du finns och för att du tar dig tid att träffa oss så ofta. Du kommer ha en underbar gudson springandes efter dig sen. TACK!

1 kommentar:

  1. Åh, hoppas de kan komma fram till vad som felar för pappa din!

    Underbart med vänner som engagerar sig, guld värt :-D

    SvaraRadera