lördag 11 juni 2011

Rekord

I onsdags när vi var på 6månaders kontroll med Joel så frågade jag om det var normalt att han bara orkar vara vaken i 2 timmar. Jag tycker ju det är väldigt lite. Jag fick till svar att eftersom Joel är väldigt intensiv och fullt igång hela tiden så är det inte så konstigt. Men dagen efter kontrollen så slog han rekord, i 3.5 timme var han vaken!!! Det har knappt varit möjligt med 2.5 innan. Helt sjukt! Och nöjd var han, satt och grejade med sina leksaker bara. Jag trodde ju såklart att det var en engångs grej, men igår gjorde han det igår - 4 timmar!! Han sten slockande i sin säng klockan 7 sen! Vad hände där liksom? Det är ju rätt stor skillnand..

Nu ska vi mysa min lilleplutt och jag. Martin har jour i helgen så han är och jobbar nu. Ikväll hoppas jag han slipper jobb för då får vi gäster! Ha en go Lördag!

Prinsen som igår tog sig ett skutt framåt. Han vill så gärna men inte riktigt förstått tekniken..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar