tisdag 21 juni 2011

Ny dag!

Vad ledsen jag kände mig när jag gick och la mig igår. Allting kändes så hopplöst (semestern). Tänk om mina föräldrar var friska, dom älskar Haley och hade mer än gärna passat henne, när som helst! Självklart önskar jag att dom vore friska ändå!!!

Men nu är det en ny dag och nya tag. Lät Martin sova ut idag igen. Joel vaknade första gången halv sju så det var inte särskilt jobbigt att gå upp. Det är så mysigt när man vaknar till Joel som ligger och pratar inne i sin säng, Dadada har han börjat säga nu. Jätte gulligt!

Idag ska vi fälla ett träd på våran trägård som vi länge har velat ta bort, den skymmer kvällssolen (solen som vi aldrig ser längre för det regnar bara). Sen ska jag träffa 2 kompisar och fika. Alltså en ganska lugn dag! Vad ska ni hitta på?

Bus med pappa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar