lördag 18 juni 2011

Ledsen kille

Vaknade klockan 3 inatt av Joel som var ledsen. Vääääldigt ovanligt. Jag tröstade och försökte få honom till att somna om, men han bara gnällde. Gav honom mat och sedan lugnade han ner sig men hade svårt att komma till ro ändå. Efter en stund så fick Martin ta honom, och vips så sov han (såklart). Sen sov han till sju. Martin gick upp och jag sov vidare till åtta.

Det var likadant igår på dagen, så fort jag skulle lägga honom så blev han ledsen och grät, samma idag.

Blev en lång pause i skrivandet, Joel vaknade nämligen och gallskrek. Tog lång tid innan jag fick han lugn. Jag tror tyvärr det är öronen så vi ska åka in och kolla dom om en stund. Jag tar hellre det säkra före det osäkra. Jag hoppas såklart han är helt frisk. Tyvärr var han likadan första gången han hade öroninflammation. Nu har han dessutom feber som kommer och går, plus en förkylning. Jag har ju haft rätt alla andra gånger så.. :/

Nu till något roligt, Joel åt sin gröt hur bra som helst igår och lunchen gick verkligen jätte bra idag. Han gapade och ville ha mer, inga protester, snarare tvärtom :) GLAD MAMMA!!! :)

Nu ska vi äta lite sen åker vi till stan. Håll tummarna att jag är helt ute och cyklar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar