torsdag 23 juni 2011

Grattis Älskling

Idag fyller min älskling 25år! När blev vi så "gamla"? Jag och Joel åkte in till stan tidigt imorse och köpte massa gott till frukost. Det ska man ha när man fyller år tycker jag, en härlig frukost! Vi är inte så bra på det här hemma nämligen, till vardags alltså. Jag äter sällan frukost. Joel sov medans vi åt, så vi fick lite mystid för oss själva. Efter frukost var det paket öppning, en klockan och ett par örhängen (ja han har hål i öronen;)) fick han av mig och Joel.

Joel tyckte nog det var spännande att pappa fyllde år så mitt på dagen höll han sig vaken i hela 4 timmar, duktiga Joel!

Nu har vi haft kalas i ett par timmar. Blir nog sängen snart, älskar att krypa ner jämte Martin och ligga och titta på tv tätt intill varandra.

Haley är dålig förresten, är det inte pappa så är det någon annan. Hon har ont i sin höft, hon vill varken springa eller vara ute på promenad. Jätte deppig är hon också. Nästa vecka åker vi till vetrinären och gör en hel koll på henne. Är så himla rädd att hon fått livmoders inflammation! Hon löpte nyss ju.. Usch, min älskling. Så nu blir det bara korta rast runder tills hon är bra igen. Jag kommer klättra på väggarna, för jag går då inte ut och går utan min bästa vän. Det skulle ju kännas helt fel!!!

Födelsedags frukost!

1 kommentar:

  1. Grattis till Martin!! :-)

    Mysfrukost är guld värt! Det har vi varje helg och storhelger när man har tid för det. Är också dålig på det där med frukost, men försöker äta något när M ska ha sin frukostgröt.

    Hoppas Haley piggar på sig, det är inte roligt o se när dem inte är sitt rätta jag.

    Och kul o läsa att Joel höll sig vaken så länge! Ha det så mysigt i sängen, själv får man krypa ner ensam då maken fortfarande är på jobbet. Kul kul!

    Kram goding!!

    SvaraRadera