fredag 10 juni 2011

Bara du och Jag




Hej då för ett par dagar. Vi har haft en hemma vecka jag och Joel. Skapat oss rutiner och njutit av varandras sällskap. Jag har bara lagt tid på Joel och inget annat. I Vardagsrummet ligger en madrass på golvet, runt är det täcken och kuddar. Där har vi spenderat dagarna, Joel sitter och grejar med sina leksaker. Plockar och pillar. Jätte duktig på att sitta!

Han sover hela nätterna utan att äta, frukost frodas runt halv sju. Väldigt trött Mamma kan jag lova, man är då aldrig nöjd ;) Men det beror på att han ofta vill ha nappen runt fem, och sen kan jag inte riktigt somna om. När han sen vaknar runt sex så har jag ju redan legat vaken ett tag. Vart tog sovmornarna till åtta vägen? Dom saknar mamma Joel!

Igår när Martin kom hem ifrån jobbet hade han med sig 3 stora rosa rosor till mig. Jag blev väldigt förvånad kan jag lova, och SÅÅÅ glad! Varför undrade jag såklart. För att du tar hand om Joel och vårat hem så bra fick jag till svar. Gullehjärtat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar